Hakkımda

Fotoğrafım
gelip geçerken kancasız oltama takılanlar;

6 Haziran 2012 Çarşamba

Bohem Rapsodisi

kontrolümüz dışında içine düştüğümüz örgütlü  ilk ve son eylem, gelmek ve gitmek, anlar, doğum ve ölüm, haydan gelip huya gitmek, varlık ve yokluk, ve bilmediğimiz bir boşluk yarın...masum doğup suçlu ölmek, "orjinal olarak doğup, kopya olarak ölmek", nereden geldim ve nereye? ve neden? bırakın gideyim, bismillah! ve zıtlıkların dengesinde ayak diremek, ÖTE'denBERİ..

Parçada sırayla giriş, balad, gitar solo, opera, rock ve bitiriş bölümleri yer alır. Alışılmadık yapısına rağmen önemli ticari başarı kazanan parça, Queen için bir dönüm noktası oldu ve grubun dünyanın gelmiş geçmiş en iyi rock grupları arasında yer almasını sağladı. Parça için çekilen müzik klibi de ses getirmiş, sonraki çalışmalara öncülük etmiştir. 2000 yılında Guiness World Records da son 50 yılın en iyi rock şarkısı ödülüne layik görülmüştür. W

ÖTE'denBERİ  Queen


Bohem Rapsodisi

Bu gerçek hayat mı?
Yoksa sadece rüya mı
İki arada kalmış
Gerçeklerden yok kaçış
Gözünü aç, gökyüzüne bak ve gör;
Serserinin tekiyim ama sempatiye ihtiyacım yok
Çünkü sempati benim
Çünkü haydan geldim huya giderim, biraz aşağı biraz yukarı
Rüzgar ne yönden eserse essin mühim değil
Anne demin bir adam öldürdüm
Başına silah dayadım, tetiği çektim ve o şimdi ölü
Anne, hayat daha yeni başlamıştı
Ama gidip herşeyi mahvettim
Anne seni ağlatmak istemedim
Eğer yarın bu vakit dönmüş olmazsam
Güçlü ol, birşey olmamış gibi dur
Çok geç, vakit geldi
Beni sarsacak titreşimler gönderir, durmadan ağrır tüm bedenim
Elveda herkese gitmem gerekli
Hepinizi geride bırakmam ve gerçekle yüzleşmem gerekli
Anne, hayır ben ölmek istemiyorum
Zaman zaman hiç doğmamış olmayı diliyorum
Bir adam silueti görüyorum.
Korkak soytarı Scaramouche Fandango dansı edecek misin
Yıldırım ve şimşekler korkutuyor beni
(Gözetle) gözetle gözetle,bu devrimin habercisi
Asilzadem, Ben zavallı biriyim ve kimse sevmez beni.
O gariban bir ailenin zavallı bir çocuğu
Bu çirkinlikten ayırın onun hayatını
Haydan gelen huya gider, bırakın da gideyim
Bismillah! Seni bırakmayacağız.
(Bırakın gitsin) Bismillah! Seni bırakmayacağız.
(Bırakın gitsin) Bismillah! Seni bırakmayacağız.
(Bırakın gideyim) Seni bırakmayacağız.
(Bırakın gideyim) Seni bırakmayacağız.(Bırakın gideyim)Ah
Tanrım,aman Tanrım, bırak gideyim
Şeytan bir iblisini bana ayırdı bana ayırdı
Demek beni taşlaştırıp gözümden vuracaktın
Demek beni önce sevip sonra ölüme bırakacaktın
Bebeğim bunu bana yapamazsın
Buradan çıkıp gitmek zorundayım buradan çıkmalıyım
Hiçbirşeyin önemi yok benim için, herkes görebilir bunu
Hiçbirşeyin önemi yok benim için
Hiçbirşeyin önemi yok benim için
Rüzgar ne yönden eserse essin

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder