Hakkımda

Fotoğrafım
gelip geçerken kancasız oltama takılanlar;

30 Nisan 2012 Pazartesi

My way..

Bazen bir ezgiye tutununca sözler ne kadar kısaltır yolu bazı varışlar için. ÖTE'denBERİ yapmamız gereken neyse onu yapmak,  ve kendimizce yapmak gerekmez mi ?
Muhtemelen çok bilinmeyen bir durum şarkının orjinalinin Fransız olması.  Claude François, Jacques Revaux, ve Gilles Thibault tarafından Comme d'habitude / her zaman olduğu gibi orjinal adıyla  şarkıcı France Gall'ın Claude ile ayrılığının ardından yazılmış. Frank Sinetra'nın sesinden dinlediğimiz İngilizce ve çevirisini paylaştığım sözlerin sahibi ise Paul Anka..

 Frank SİNETRA, my way ile OTE'denBERİ bizlerle...


BENİM YOLUM
Hayatı dolu dolu yaşadım
Her yolu baştan sona dolaştım
Ve dahası , çok daha fazlası,
Hepsini keyfimce yaptım!
Pişmanlık mı?var elbette biraz
Ama sözü edilmeyecek kadar az
Hep yapmam gerekeni yaptım
ve hepsine istisna olarak baktım
Evet , oldu bazı zamanlar
Eminim hatırlayacaksınız
Çiğneyebileceğimden fazlasını
Umarsızca ısırmıştım
Ama bütün bunların yanında
Bir an bile şüphe duyduğumda
Hemen yuttum o lokmayı
Ve tükürüverdim dışarı
Yüzleştim tümüyle
Ve hep bastı ayaklarım yere
Hepsini yaptım keyfimce
Sevdim ,güldüm ,ağladım
Kaybetmekten payımı fazlası ile aldım!
Ve şimdi …yatışırken göz yaşlarım,
Hepsini gülümseyerek hatırlarım!
Düşündüm de bütün bu yaptıklarım…
Utanç duymadan anlatılır mı?
Utanç mı?
Hayır , hayır , bu ben değilim!
Ben hepsini keyfimce yapanım...

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder